About Me

My photo
...Berkaca mata.. ...aktif dalam sukan.. ...I'm happy go lucky.. ... i'm understanding too.. em..what more?? oo..i'm talkaktiv alsoo.. ...gila novel.. ... like to see other people playing gitars.. ...emm,if u whan to talk any topic,my pleasure.. ...b'coz i am open minded person plus crazy too... ...macm mak nenek skit coz da pnykit mlatah.. ...ska mncuba ssuatu yg bru n mncabar.. ...mudah mesra ngan komuniti.. ...kadang2 sensitif gak.. ...lbh minat outdoor xtvt drpd indoor xtvt.. ...sk sngt mlncong,n jejalan.. ...1st place i'll go is MAKKAH.. ...anak ke-2 dlm 6 adk bradik.. ...ank yg paling gelong skali.. ...minat bidang2 yg brkaitan skn n mental..

Sunday, April 25, 2010

kehidupan hijauku..

masuk ja dunia baru nie aku rasa cam sempoi ja..
bukannya apa...menda2 yg aku teringin nak buat masa sekolah menengah dulu semua ada dalam dunia nie.. huhuhuhu.. nak pegang senjata,nk tidoq dalam hutan tanpa sebarang kelengkapan yg lengkap, nk masak ala-ala koboi, begayut ala-ala tarzan...banyak laa..sonok..sonok.. tapi paling teringinnn sangat3 (ambik hang..kuasa 3 tuu..) nak buat yang dapat buat (hajat kesampaian la tuuu..) taw pa diaa... jadi rembooo... dapat pulak member yg dtg dr seluruh Malaysia...macam-macam perangai nak habaq mai kat hampa semua..macam-macam ragam aku tengok..aku nie sejak kecik memang suka la menda2 yg ada kaitan ngan hijau ni.. tu yg dunia yg aku pilih nie berkaitan ngan apa yg aku suka. kena terima kasih kat mamaku yg terchenta laa.. pasai diala yg kenaikan aku dgn warna hijau nie.. kita nie,nak habaq mai...bukannya lahir-lahir terus taw dah warna tu warna apa.. betoi tak..? tu kalau sapa pon tak bagitaw kat kita,sampai sekarang la kita nie buta warna.. nampak macam-macam warna tapi xtaw nak habaq or nak jawab warna apa tu... (nie dah melalut bebel sampai mana dah nie..) emm... mungkin buat awai-awai kemunculanku dalam dunia blog ni (chewahhh,ayat sangat x bleh blah...) aku post gambaq apa yang ak ada ja laa..

dalam dunia yg penuh ngan keterujaan..













aku membina duniaku sendiri..














mulanya episod hijauku..


















dunia hijau yg penuh ngan nilai hidup..

No comments:

Post a Comment